sábado, 29 de noviembre de 2008

Pròleg, apaga y vámonos!

Avui, em llevo amb el clar propòsit de rendir des de primera hora. Però de sobte una cremor gèlida m'ha fet desistir i he tornat a correcuita dins del cau. Apurant una última mitja hora de volta i volta d'aquest forn calentó de flassades m'he dit que tancava el blog i n'obria un de nou. Doncs, així dit i fet, surto amb un objectiu clar per fi, i un sol tímid m'anima a travessar la frontera de l'habitació. I bé, amb aquest aire de renovació que s'avançat a l'any nou em planto en aquest mur en blanc. 
Realment... No sé què en sortirà. Poca cosa, segurament però intentaré no anar més enllà, ho tallo aquí. Avui ha estat dia de recluiment bibliotecari. Després d'unes hores d'estar certament aprofitant el temps i no pas escalfant cadira, he començat a fer un estudi sobre els estoigs dels meus acompanyants...
D'acord, segons sexes, la indústria de material d'oficina sobreviu gràcies a les fèmines, això no és novetat però el sexe masculí no es queda pas enrera. El tema fluorescents ha fet molts estralls en aquest grup i predomina Stabilo amb un 50%. Staedtler ha perdut el ritme i els rotuladors Edding apreten molt en l'apartat títols de capítols. Aquest seria un altre món, els formats d'apunts. Esquematització en simbologia, números, fletxetes?? Color de text negre o blau?? Remarcar paraules clau amb fluorescent o subratllat?? Com veieu, realment podem comprovar que hi ha hagut una gran diversificació i els pronòstics són d'un augment del boli negre com a preferent d'ús general i de la fulla blanca enfront de la quadriculada en l'àmbit universitari. Sí, sí, aquesta tendència comença a agafar molta força.
Personalment, em quedo amb un boli d'aquests com el bic de sempre i que el contingut serveixi d'alguna cosa. Amb això, aixeco mig món! 
Salut, aquesta podia ser la pitjor presentació d'un blog però en aquests moments no hi ha pas poesia en la meva vida!

3 comentarios:

moi de tiana dijo...

que va que va, bestial presentació de blog, no la necessitem la poesia... i com que no n'hi ha?
si només he llegit que poesia tia...
jo sóc bastant de boli bic blau, i llibreta de quadros, tot i que algunes fulles en blanc de tant en tant també cauen...
un petó guapa, sigue con tu no-poesía, que nos poseía...

Mussol Miop dijo...

Merci moi, fa ilu veure't aquí!!!

Eduard Muntaner Perich dijo...

Carai quina sorpresa. Enhorabona pel nou blog!

Pel tema apunts, a la uni jo sempre vaig ser dels de boli negre i folis blancs (res de blocs, i encara menys quadriculats!!). Res de coloraines, un sol color! Això sí, quan havia de demanar els apunts a algú (força sovint), sempre a ho feia a alguna noia.

Ara m'he tornat més pijo, ja no prenc apunts, prenc notes, i ja no faig servir folis, només la Moleskine ;)

Salut!